Makaron z łososiem i warzywami. Pomysł na szybki obiad.

Dzisiaj pomysł na szybki obiad. Pyszny, a przy okazji zdrowy ;):img_20161110_132808

Makaron z łososiem i warzywami (2 porcje)

Makaron pełnoziarnisty – 3 duże garści (120 g)

opakowanie łososia wędzonego w plastrach (100 g)

2 garści dowolnych warzyw (mogą być świeże, lub mrożone – u mnie dziś akurat mrożone)

1/2 dużej cebuli (80 g)

2 ząbki czosnku

2 łyżki oleju rzepakowego

grubo mielony pieprz

Przygotowanie:

Makaron wrzuć do gotującej się wody. Gotuj wg przepisu na opakowaniu, aby uzyskać konsystencję al dente.

W między czasie posiekaj cebulkę i wrzuć na rozgrzany olej. Duś chwilę, aż zmięknie i dodaj przeciśnięty czosnek. Uwaga, nie dopuść do przypalenia składników! Wrzuć posiekane warzywa i duś do miękkości.

Łososia porwij na drobne kawałki i dodaj do warzyw. Chwile duś go z warzywami. Na sam koniec dodaj łyżkę rzadkiego jogurtu naturalnego.

Przełóż na talerz makaron, a na to sos. Posyp grubo mielonym pieprzem.

Smacznego ;).

Wartość odżywcza:

Danie ma około 430 kcal. Makaron pełnoziarnisty wniesie do diety węglowodany złożone, błonnik i składniki mineralne. Łosoś zdrowe kwasy tłuszczowe omega-3, a do tego warzywa, czyli bogactwo składników odżywczych oraz błonnik.

Czas przygotowania to około 25 minut :)!

pasta-691811_640

fresh-smoked-salmon-1776533_640

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.